Close
(0)
Nie masz żadnych produktów w koszyku.
Szukaj
Filters

Współpraca ze sklepami allegro - nie tylko Twoja główna branża może przynieść zysk

5 podstawowych zasad w sprzedaży na allegro

  1. Traktuj swojego klienta tak jak sam byś chciał być traktowany
  2. Dziękuj swoim klientom za zakupy, przekazując im rabaty na kolejne zakupy u Ciebie w sklepie (nie koniecznie na platformie Allegro)
  3. Szukaj nowych produktów, których jeszcze nie ma konkurencja a zapewni Ci to przewagę czasową
  4. Zapoznaj się dobrze z excelem i z rachunkiem zysku i strat - bo koszty allegro potrafią niemile zaskoczyć osoby nie lubiące skrupulatnie liczyć
  5. Rozszerzaj swoją ofertę o produkty z branż powiązanych - Cross Selling to jeden z najtańszych sposobów na znaczące zwiększenie sprzedaży

Jak my możemy Ci pomóc w zrealizowaniu powyższych punktów?

Prawdę mówiąc moglibyśmy przekazać Ci o każdym z tych puntów sporo praktycznych porad ale są osoby, które mają większe doświadczenie w szkoleniach z reklamy, marketingu, excela, itp. Staramy się robic to w czym jesteśmy najlepsi zostawiając lepszym od nas pozostałe tematy.

Za to możemy Ci powiedzieć jak zwiększyć Twoją sprzedać przy pomocy Cross Selling - tutaj tkwi duży, niewykorzystany potencjał Twojego biznesu e-commerce.

Przez 20 lat istnienia na rynku w branży GSM dostarczamy naszym klientom przede wszystkim akcesoria do telefonów ale również analizując potrzeby naszych klientów dostarczaliśmy im produkty z wielu branż pokrewnych. Dzięki takiemu podejściu przynajmniej 20% naszego przychodu pochodzi ze sprzedaży produktów innych niż akcesoria GSM.

Jakie to ma znaczenie dla Ciebie?

Odpowiedz sobie na 3 główne pytania (oczywiście ich ilość możesz zwiększać w zależności od tego do jakich wniosków dojdziesz) :

  1. czy klienci kupujący produkty z mojej głównej oferty mają potrzebę używania innych produktów będących dodatkiem do mojej oferty
  2. czy mam czas aby wdrożyć kolejne produkty do oferty (tj. zrobić dobre opisy ze zdjęciami), czy mam czas je zapakować i wysłać, czy mam czas zrobić analizę rynku
  3. czy wiem gdzie i jakie produkty powinienem kupić aby stanowiły dobry element dodatkowy tzw. cross selling dla mojej podstawowej oferty

Jeśli na powyższe 3 pytania możesz odpowiedzieć - TAK, to poświęć swój czas na mądry rozwój swojego biznesu.

Poniżej kilka przykładów naszych kllientów, których główny profil sprzedaży nie ma nic współnego z akcesoriami GSM - ale ich klienci synergicznie (cross selling) chętnie kupują akcesoria do telefonów w sklepach, hurtowniach naszych klientów przy okazji zakupów innych, podstawowych produktów.

  1. Branża motoryzacyjna - sprzedaje z sukcesem ładowarki, uchwyty, przewody
  2. Branża komputerowa - sprzedaje z sukcesem kable, szkła i folie zabezpieczające telefony, tablety (ekrany)
  3. Branża dodatki do ubrań - sprzedaje z sukcesem etui do telefonów
  4. Branża elektro - sprzedaje z sukcesem - baterie, ładowarki i kable
  5. Branża biurowa - też znalazła swoje produkty cross selling wśród akcesoriów gsm - zestawy słuchawkowe, uchwyty biurkowe, organizery kabli, itp.
  • Kolejne pomysły są kwestią Twojej kreatywności i analizy rynku jak i potrzeb Twoich klientów.
  • Nie ograniczaj się do sprzedaży tylko podstawowych produktów bowiem marnujesz potencjał, który może zwiększyć Twoje zyski. 
  • Rozwijaj swój biznes głową a nie siłą.

Radek Garnys.