Close
(0)
Nie masz żadnych produktów w koszyku.
Szukaj
Filters

Wysyłka i reklamacje

Wysyłka

W roku 2022 ceny (netto)  wysyłek w sprzedaży B2B wyglądają następująco :

od 01.01.2022DPDGLSUPSKurier
Inpost
Paczkomat 
Inpost
 paczkapaczkapaczkapaczkapaczka
0-10026,00 zł26,00 zł26,00 zł21,00 zł21,00 zł
100-20018,50 zł18,50 zł18,50 zł17,50 zł16,00 zł
200-30013,50 zł13,50 zł13,50 zł11,00 zł10,00 zł
300-4008,50 zł8,50 zł8,50 zł6,00 zł5,00 zł
>4000,00 zł0,00 zł0,00 zł0,00 zł0,00 zł
sobotaplus 15złbrak opcji dostawyplus 5zł

Na terenie miasta Łódź oferujemy dowóz towaru w poniedziałki i czwartki w godzinach 12-16. Zamówienie powinno być złożone do godziny 11:00 tego dnia.

Dla zamówień:

od 200zł netto - dowóz bezpłatny

100-200zł netto - 10zł netto

50-100zł netto - 20zł netto

Poniżej 50zł netto nie realizujemy dowozu.


Reklamacje 

 Termin wysyłki zamówienia jest uzależniony od czasu złożenia zamówienia.Zamówienia złożone do godziny 14.00 w dniu roboczym są realizowane w tym samym dniu roboczym. Zamówienia złożone po godzinie 14.00 lub w dzień wolny, będą realizowane w kolejnym dniu roboczym.

Realizacja reklamacji odbywa się poprzez korektę faktury sprzedaży lub wymianę na towar fabrycznie nowy. Podstawą realizacji reklamacji jest wypełnienie formularza reklamacji oraz dołaczenie go do reklamowanych produktów.

Formularz reklamacyjny - kliknij by pobrać

Okres gwarancji obowiązuje od daty wystawienia dokumentu handlowego przez firmę Telcon Sp. z.o.o.

Produkty wyprzedażowe nie są objęte gwarancją i nie podlegają zwrotowi.

Uwaga! Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem.

Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne oraz celowe.

Pytania prosimy kierować reklamacje@telcon.pl