Wysyłka i reklamacje

Wysyłka

W roku 2020 ceny wysyłek w sprzedaży B2B wyglądają następująco :

od 27.10.2020ceny nettoDPDGLSUPS
  paczkapobraniepaczkapobraniepaczkapobranie
0-10020,00 zł1,00 zł20,00 zł1,00 zł15,00 zł1,00 zł
100-15015,00 zł1,00 zł15,00 zł1,00 zł12,50 zł1,00 zł
150-20012,50 zł1,00 zł12,50 zł1,00 zł10,00 zł1,00 zł
200-25010,00 zł1,00 zł10,00 zł1,00 zł7,50 zł1,00 zł
250-3005,00 zł1,00 zł5,00 zł1,00 zł2,50 zł1,00 zł
300-3502,50 zł1,00 zł2,50 zł1,00 zł0,00 zł1,00 zł
>3500,00 zł1,00 zł0,00 zł1,00 zł0,00 zł1,00 zł
sobotaplus 15zł1,00 złbrak opcji dostawyplus 5zł1,00 zł


Reklamacje 

 Termin wysyłki zamówienia jest uzależniony od czasu złożenia zamówienia.Zamówienia złożone do godziny 14.00 w dniu roboczym są realizowane w tym samym dniu roboczym. Zamówienia złożone po godzinie 14.00 lub w dzień wolny, będą realizowane w kolejnym dniu roboczym.

Realizacja reklamacji odbywa się poprzez korektę faktury sprzedaży lub wymianę na towar fabrycznie nowy. Podstawą realizacji reklamacji jest wypełnienie formularza reklamacji oraz dołaczenie go do reklamowanych produktów.

Formularz reklamacyjny - kliknij by pobrać

Okres gwarancji obowiązuje od daty wystawienia dokumentu handlowego przez firmę Telcon Sp. z.o.o.

Produkty wyprzedażowe nie są objęte gwarancją.

Uwaga! Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem.

Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne oraz celowe.

Pytania prosimy kierować reklamacje@telcon.pl