Close
(0)
Nie masz żadnych produktów w koszyku.
Szukaj
Filters

Wysyłka i reklamacje

Wysyłka paczek na terenie Polski

Wysyłka paczek tylko do klientów B2B (po zarejestrowaniu w hurtownii Telcon), nie obsługujemy klientów końcowych (B2C)

  • Zamówiony towar wysyłamy do klientów poprzez 4 firmy spedycyjne : DPD, GLS, UPS, INPOST (kurier oraz paczkomaty),
  • Klient samodzielnie wybiera firmę spedycyjną z w/w i w zależności od wyboru oraz wartości zamówienia są podawane w koszyku koszty spedycji,
  • Aktualny pełny cennik kosztów spedycji Klient może otrzymać od swojego opiekuna handlowego i może być on indywidualnie negocjowany podczas rozmów z opiekunem,
  • Darmowe wysyłki już od 200zł netto - w zależności od wyboru kuriera i indywidualnych zasad współpracy określonych z hurtownią Telcon,
  • Wysyłka towaru na sobotę do wybranych miast w Polsce (DPD lub GLS) - koszt dostawy dla zamówień do 600zł netto : 25zł netto, a dla zamówień powyżej 600zł - koszt dostawy jest darmowy.

Na terenie miasta Łódź oferujemy dowóz towaru w poniedziałki i czwartki w godzinach 12-16. Zamówienie powinno być złożone do godziny 11:00 tego dnia.

Dla zamówień:

od 200zł netto - dowóz bezpłatny

150-200zł netto - 15zł netto

100-150zł netto - 25zł netto

Poniżej 100zł netto nie realizujemy dowozu.


 Termin wysyłki zamówienia jest uzależniony od czasu złożenia zamówienia.Zamówienia złożone do godziny 14.00 w dniu roboczym są realizowane w tym samym dniu roboczym. Zamówienia złożone po godzinie 14.00 lub w dzień wolny, będą realizowane w kolejnym dniu roboczym. Mnimum logistyczne dla dostaw firmami spedycyjnymi - 100zł netto.

Reklamacje 

Realizacja reklamacji odbywa się poprzez korektę faktury sprzedaży lub wymianę na towar fabrycznie nowy.

Podstawą realizacji reklamacji jest wypełnienie formularza reklamacji oraz dołaczenie go do reklamowanych produktów. 
Klient odsyła reklamowany towar na własny koszt.

Formularz reklamacyjny - kliknij by pobrać

Warunki składania reklamacji - kliknij by pobrać

Okres gwarancji obowiązuje od daty wystawienia dokumentu handlowego przez firmę Telcon Sp. z.o.o.

Produkty wyprzedażowe nie są objęte gwarancją i nie podlegają zwrotowi.

Uwaga! Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem.

Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne oraz celowe.

Zrealizowane reklamacje i korekty wysyłane są do klienta z najbliższym złożonym zamówieniem lub na jego wyraźną prośbę.

Pytania prosimy kierować reklamacje@telcon.pl