Wysyłka
W roku 2023 ceny (netto) wysyłek w sprzedaży B2B wyglądają następująco :
od 01.01.2023 | DPD | GLS | UPS | Kurier Inpost | Paczkomat Inpost |
paczka | paczka | paczka | paczka | paczka | |
0-100 | 26,00 zł | 26,00 zł | 26,00 zł | 21,00 zł | 21,00 zł |
100-200 | 18,50 zł | 18,50 zł | 18,50 zł | 17,50 zł | 16,00 zł |
200-300 | 13,50 zł | 13,50 zł | 13,50 zł | 11,00 zł | 10,00 zł |
300-400 | 8,50 zł | 8,50 zł | 8,50 zł | 6,00 zł | 5,00 zł |
>400 | 0,00 zł | 0,00 zł | 0,00 zł | 0,00 zł | 0,00 zł |
sobota | plus 15zł | brak opcji dostawy | plus 5zł |
Na terenie miasta Łódź oferujemy dowóz towaru w poniedziałki i czwartki w godzinach 12-16. Zamówienie powinno być złożone do godziny 11:00 tego dnia.
Dla zamówień:
od 200zł netto - dowóz bezpłatny
100-200zł netto - 10zł netto
50-100zł netto - 20zł netto
Poniżej 50zł netto nie realizujemy dowozu.
Termin wysyłki zamówienia jest uzależniony od czasu złożenia zamówienia.Zamówienia złożone do godziny 14.00 w dniu roboczym są realizowane w tym samym dniu roboczym. Zamówienia złożone po godzinie 14.00 lub w dzień wolny, będą realizowane w kolejnym dniu roboczym.
Reklamacje
Realizacja reklamacji odbywa się poprzez korektę faktury sprzedaży lub wymianę na towar fabrycznie nowy. Podstawą realizacji reklamacji jest wypełnienie formularza reklamacji oraz dołaczenie go do reklamowanych produktów.
Klient odsyła reklamowany towar na własny koszt.
Formularz reklamacyjny - kliknij by pobrać
Okres gwarancji obowiązuje od daty wystawienia dokumentu handlowego przez firmę Telcon Sp. z.o.o.
Produkty wyprzedażowe nie są objęte gwarancją i nie podlegają zwrotowi.
Uwaga! Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem.
Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne oraz celowe.
Pytania prosimy kierować reklamacje@telcon.pl