Close
(0)
Nie masz żadnych produktów w koszyku.
Szukaj
Filters

FAQ - Pytania i odpowiedzi

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Kliknij w interesujące Cię pytanie, aby poznać odpowiedź.
Moje konto - Hasło - Opiekun handlowy
Jak się zarejestrować?

Na platformie b2b.telcon.pl w prawym górnym rogu, kliknij w Zarejestruj się, uzupełnij dane i następnie kliknij w czerwony prostokąt Zarejestruj się.

Zapomniałeś/łaś hasła? Co teraz?

Spokojnie, to może przytrafić się każdemu. W takiej sytuacji skorzystaj z opcji: Nie pamiętasz hasła? Po kliknięciu oraz podaniu swojego maila, otrzymasz e-mail z odnośnikiem do zresetowania hasła.

Jak zmienić dane?

Zakładka w prawym górnym rogu Moje KontoInformacje o kliencie > edytuj informacje w formularzu.

Jak zmienić hasło?

Klikasz w zakładkę Moje Konto, następnie z ramki po lewej stronie wybierasz opcję Zmiana hasła.

Gdzie sprawdzę, kto jest moim opiekunem handlowym?

Informację o tym, kto jest Twoim opiekunem handlowym znajdziesz po kliknięciu w Moje Konto > Opiekun handlowy.

Zamówienia
Czy dodanie towaru do koszyka jest równoznaczne z jego rezerwacją?

Nie, dodanie towaru do koszyka nie jest równoznaczne z jego rezerwacją.
W koszyku znajdziesz komunikat, który o tym przypomina.

Od jakiej kwoty jest wysyłane zamówienie?

Kwota minimalnego zamówienia wynosi 25 zł netto.

Jakie są koszty wysyłki?

Koszty wysyłki są widoczne w podsumowaniu każdego zamówienia.

Od jakiej kwoty jest darmowa wysyłka?

Darmowa wysyłka obowiązuje dla zamówień za min. 400zł netto.

Czy zamówienie będzie wysłane tego samego dnia?

Zamówienia złożone do godziny 14:00 na 100% wychodzą tego samego dnia, natomiast zamówienia złożone po godz. 14:00 są realizowane w zależności od ilości paczek do spakowania.

Czy po wysłaniu zamówienia mogę je modyfikować?

Zamówienie może edytować tylko opiekun handlowy. Możesz skontaktować się ze swoim opiekunem i poprosić o edycję zamówienia.

Czy wysyłacie paczki z dostawą na sobotę?

Tak. Minimalna kwota zamówienia z sobotnią dostawą to 600 zł netto. W zależności od preferowanej firmy kurierskiej, zamówienie musi być złożone najpóźniej w piątek między godz. 12:00 a 15:00. Kurierzy, którzy dostarczają od nas paczki w soboty, to GLS i DPD.
Ważne! Potwierdź ze swoim opiekunem handlowym, czy adres dostawy jest w zasięgu sobotnich dostaw wybranej firmy kurierskiej.

Gdzie znajdę numer listu przewozowego mojego zamówienia?

Po zalogowaniu się na Moje kontoZamówienia > Szczegóły zamówienia.
Przewijamy stronę na dół. Numer identyfikacyjny to numer listu przewozowego. Po kliknięciu w szczegóły, pokazuje się firma kurierska, którą paczka została nadana.

Czy i pod jakim adresem można odebrać zamówienie osobiście?

Tak, można. Zapraszamy do siedziby firmy przy ul. Duńskiej 1G w Łodzi.
Odbiór zamówień jest możliwy od poniedziałku do piątku do godziny 16:30.

Gdzie znajdę FV za zamówienie?

Po zalogowaniu się na stronie wybieramy zakładkę Moje Konto > Dokumenty handlowe.

Zamówienia dedykowane
Czy możecie sprowadzić jakiś produkt tylko dla mnie?

Tak, jest możliwość wyceny i zamówienia produktu dedykowanego tylko dla Ciebie. By to zrobić, poinformuj swojego opiekuna handlowego o produktach oraz ilościach, jakie Cię interesują.

Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie dedykowane?

Jest to ustalane indywidualnie, zależy od dostępności towaru oraz procesów produkcyjnych.

Reklamacje - Pomyłki w zamówieniu
Jak zgłosić reklamacje i na jaki adres je odesłać?

Na naszej stronie znajdziesz formularz do pobrania. Wypełniony formularz wraz z reklamowanym towarem odeślij na adres:
Telcon
Duńska 1G
91-204 Łódź

Jaki jest czas rozpatrzenia reklamacji?

Zgodnie z ustawą czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni.

Co, jeśli się pomylę i zamówię nie to, co chciałem/chciałam?

Jeśli zamówisz nie to, co chciałeś/chciałaś i zauważysz to przy przyjmowaniu dostawy niezwłocznie poinformuj o tej sytuacji swojego opiekuna handlowego. Zazwyczaj przy odesłaniu niechcianych produktów w ciągu 7 dni wymieniamy towar na właściwy.

Co, jeśli doszło do pomyłki w pakowaniu zamówienia? (błąd po stronie magazynu)

Błędy w zamówieniu lub wysyłce należy bezzwłocznie (do 24h) zgłosić do swojego opiekuna handlowego.

Gdzie znajdę faktury korygujące?

Po zalogowaniu się: Moje Konto > Dokumenty handlowe. Jeśli chcesz otrzymać korektę w PDF, wyślij maila na adres reklamacje@telcon.pl. W treści wiadomości podaj swoje dane i nr korekty.

Kiedy otrzymam zwrot za korektę?

Zwroty za potwierdzone korekty są realizowane w ciągu 14 dni roboczych.

Strona B2B Telcon - Informacje o produktach
Jak mogę poznać ceny hurtowe?

Ceny hurtowe są widoczne dla klientów zarejestrowanych na naszej platformie b2b.telcon.pl.
Należy się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do cen hurtowych. W prawym górnym rogu strony znajdziesz dwie opcje: Zarejestruj się - jeśli jeszcze nie masz konta lub Zaloguj się - jeśli Twoje konto jest już aktywne.

Czy na stronie widoczne są informacje o stanie magazynowym?

Nie, dokładne stany magazynowe nie są widoczne. Orientacyjna dostępność produktów jest oznaczona kolorami:
mało - czerwony,
średnio - żółty,
dużo -zielony.
Takie oznaczenie znajdziesz na stronie każdego produktu z naszej oferty.

Jaki jest czas gwarancji na produkty?

Okres gwarancji znajdziesz na stronie każdego produktu. Jest on widoczny w specyfikacjach.

Gdzie znajdę nowości?

Premierowe produkty znajdziesz w zakładce Nowości w głównym menu. Nowe produkty, które niebawem pojawią się w naszej ofercie znajdziesz w zakładce Wkrótce.

Gdzie mogę sprawdzić najbliższe dostawy?

Archiwum dostaw znajdziesz w zakładce Dostawy w głównym menu. Znajdziesz tam najświeższe dostawy, które są już dostępne w naszym magazynie oraz te, których dopiero się spodziewamy.

Czy w Waszej ofercie są promocje cykliczne?

Oczywiście, wszystkie aktualnie trwające promocje są dostępne na stronie w zakładce Oferty specjalne w menu głównym.

Specjalne
Co zrobić, by Twój opiekun handlowy się uśmiechnął?

Czasem niewiele do szczęścia potrzeba 😊 Zrób zamówienie, przekonaj się o jakości naszej firmy i wystaw nam opinię. Jesteśmy łasi na pochwały 😊

Co zrobić, aby otrzymać słodki podarunek?

Złóż zamówienie za minimum 500 zł netto, a otrzymasz wraz ze swoim zamówieniem słodką niespodziankę 😊