FAQ - Pytania i odpowiedzi
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Kliknij w interesujące Cię pytanie, aby poznać odpowiedź. |
|
Moje konto - Hasło - Opiekun handlowy |
|
Jak się zarejestrować?Na platformie b2b.telcon.pl w prawym górnym rogu, kliknij w Zarejestruj się, uzupełnij dane i następnie kliknij w czerwony prostokąt Zarejestruj się. |
|
Zapomniałeś/łaś hasła? Co teraz?Spokojnie, to może przytrafić się każdemu. W takiej sytuacji skorzystaj z opcji: Nie pamiętasz hasła? Po kliknięciu oraz podaniu swojego maila, otrzymasz e-mail z odnośnikiem do zresetowania hasła. |
|
Jak zmienić hasło?Klikasz w zakładkę Moje Konto, następnie z ramki po lewej stronie wybierasz opcję Zmiana hasła. |
|
Gdzie sprawdzę, kto jest moim opiekunem handlowym?Informację o tym, kto jest Twoim opiekunem handlowym znajdziesz po kliknięciu w Moje Konto > Opiekun handlowy. |
|
Czy dodanie towaru do koszyka jest równoznaczne z jego rezerwacją?Nie, dodanie towaru do koszyka nie jest równoznaczne z jego rezerwacją. W koszyku znajdziesz komunikat, który o tym przypomina. |
|
Od jakiej kwoty jest wysyłane zamówienie?Kwota minimalnego zamówienia wynosi 25 zł netto. |
|
Jakie są koszty wysyłki?Koszty wysyłki są widoczne w podsumowaniu każdego zamówienia. |
|
Od jakiej kwoty jest darmowa wysyłka?Darmowa wysyłka obowiązuje dla zamówień za min. 400zł netto. |
|
Czy zamówienie będzie wysłane tego samego dnia?Zamówienia złożone do godziny 14:00 na 100% wychodzą tego samego dnia, natomiast zamówienia złożone po godz. 14:00 są realizowane w zależności od ilości paczek do spakowania. |
|
Czy po wysłaniu zamówienia mogę je modyfikować?Zamówienie może edytować tylko opiekun handlowy. Możesz skontaktować się ze swoim opiekunem i poprosić o edycję zamówienia. |
|
Czy wysyłacie paczki z dostawą na sobotę?Tak. Minimalna kwota zamówienia z sobotnią dostawą to 600 zł netto. W zależności od preferowanej firmy kurierskiej, zamówienie musi być złożone najpóźniej w piątek między godz. 12:00 a 15:00. Kurierzy, którzy dostarczają od nas paczki w soboty, to GLS i DPD. Ważne! Potwierdź ze swoim opiekunem handlowym, czy adres dostawy jest w zasięgu sobotnich dostaw wybranej firmy kurierskiej. |
|
Gdzie znajdę numer listu przewozowego mojego zamówienia?Po zalogowaniu się na Moje konto > Zamówienia > Szczegóły zamówienia. Przewijamy stronę na dół. Numer identyfikacyjny to numer listu przewozowego. Po kliknięciu w szczegóły, pokazuje się firma kurierska, którą paczka została nadana. |
|
Czy i pod jakim adresem można odebrać zamówienie osobiście?Tak, można. Zapraszamy do siedziby firmy przy ul. Duńskiej 1G w Łodzi. Odbiór zamówień jest możliwy od poniedziałku do piątku do godziny 16:30. |
|
Czy możecie sprowadzić jakiś produkt tylko dla mnie?Tak, jest możliwość wyceny i zamówienia produktu dedykowanego tylko dla Ciebie. By to zrobić, poinformuj swojego opiekuna handlowego o produktach oraz ilościach, jakie Cię interesują. |
|
Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie dedykowane?Jest to ustalane indywidualnie, zależy od dostępności towaru oraz procesów produkcyjnych. |
|
Reklamacje - Pomyłki w zamówieniu |
|
Jak zgłosić reklamacje i na jaki adres je odesłać?Na naszej stronie znajdziesz formularz do pobrania. Wypełniony formularz wraz z reklamowanym towarem odeślij na adres: Telcon Duńska 1G 91-204 Łódź |
|
Jaki jest czas rozpatrzenia reklamacji?Zgodnie z ustawą czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni. |
|
Co, jeśli się pomylę i zamówię nie to, co chciałem/chciałam?Jeśli zamówisz nie to, co chciałeś/chciałaś i zauważysz to przy przyjmowaniu dostawy niezwłocznie poinformuj o tej sytuacji swojego opiekuna handlowego. Zazwyczaj przy odesłaniu niechcianych produktów w ciągu 7 dni wymieniamy towar na właściwy. |
|
Co, jeśli doszło do pomyłki w pakowaniu zamówienia? (błąd po stronie magazynu)Błędy w zamówieniu lub wysyłce należy bezzwłocznie (do 24h) zgłosić do swojego opiekuna handlowego. |
|
Kiedy otrzymam zwrot za korektę?Zwroty za potwierdzone korekty są realizowane w ciągu 14 dni roboczych. |
|
Strona B2B Telcon - Informacje o produktach |
|
Jak mogę poznać ceny hurtowe?Ceny hurtowe są widoczne dla klientów zarejestrowanych na naszej platformie b2b.telcon.pl. Należy się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do cen hurtowych. W prawym górnym rogu strony znajdziesz dwie opcje: Zarejestruj się - jeśli jeszcze nie masz konta lub Zaloguj się - jeśli Twoje konto jest już aktywne. |
|
Czy na stronie widoczne są informacje o stanie magazynowym?Nie, dokładne stany magazynowe nie są widoczne. Orientacyjna dostępność produktów jest oznaczona kolorami: mało - czerwony, średnio - żółty, dużo -zielony. Takie oznaczenie znajdziesz na stronie każdego produktu z naszej oferty. |
|
Jaki jest czas gwarancji na produkty?Okres gwarancji znajdziesz na stronie każdego produktu. Jest on widoczny w specyfikacjach. |
|
Gdzie znajdę nowości?Premierowe produkty znajdziesz w zakładce Nowości w głównym menu. Nowe produkty, które niebawem pojawią się w naszej ofercie znajdziesz w zakładce Wkrótce. |
|
Gdzie mogę sprawdzić najbliższe dostawy?Archiwum dostaw znajdziesz w zakładce Dostawy w głównym menu. Znajdziesz tam najświeższe dostawy, które są już dostępne w naszym magazynie oraz te, których dopiero się spodziewamy. |
|
Czy w Waszej ofercie są promocje cykliczne?Oczywiście, wszystkie aktualnie trwające promocje są dostępne na stronie w zakładce Oferty specjalne w menu głównym. |
|
Co zrobić, by Twój opiekun handlowy się uśmiechnął?Czasem niewiele do szczęścia potrzeba 😊 Zrób zamówienie, przekonaj się o jakości naszej firmy i wystaw nam opinię. Jesteśmy łasi na pochwały 😊 |
|
Co zrobić, aby otrzymać słodki podarunek?Złóż zamówienie za minimum 500 zł netto, a otrzymasz wraz ze swoim zamówieniem słodką niespodziankę 😊 |
|