Warto wiedzieć – Koszyk – informacja o wyprzedanych
produktach z Twojego koszyka
Drodzy Klienci,
kolejny raz pragniemy podzielić się z Państwem naszymi działaniami związanymi
z optymalizacją platformy b2b.telcon.pl
Z pewnością zdarzyło się Państwu przygotować wstępne zamówienie w koszyku na naszej stronie i nie realizować go od razu. Istnieje wówczas prawdopodobieństwo, że produkt, który cieszy się dużym zainteresowaniem, zdąży się wyprzedać.
Chcemy, by nasza komunikacja z Klientami była jak najbardziej skuteczna, więc w przypadku zaistnienia opisanej wyżej sytuacji – otrzymają Państwo informację na ten temat.
Komunikat poinformuje Państwa o tym, które produkty zniknęły ze stanu magazynowego. Będą one zaznaczone kolorem czerwonym. Po zapoznaniu się z danymi pozycjami, będą mogli Państwo przeanalizować sytuację dot. zamówienia np. poprzez sprawdzenie daty najbliższej dostawy.
Instrukcję obsługi nowego harmonogramu dostaw znajdą Państwo tutaj.
W przypadku, gdy jakieś produkty z Państwa koszyka zostaną wyprzedane, istnieją dwie możliwości usunięcia/edycji pozycji:
1. Automatycznie
Zamówienie zostanie zrealizowane z automatycznym usunięciem brakujących produktów.
2. Ręcznie
Klient sam zweryfikuje, czy i które produkty chce usunąć z koszyka.
Zamówienie nie zostanie wysłane bez uprzedniej weryfikacji.